Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

szerda

2009.04.08. 22:19 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapi ob

Ma délelőtt pihiztem, délután ismét edzés. Ma is négyes volt, de a Viktor sztrókolt és a KiKa volt a hármas. Nem is volt olyan jó, mint tegnap. Viktor olyan rosszul kormányzott, mint egy kezdő, és e mellé még át is húztuk az oldalt. Minden bokrot elütöttünk, ami útba esett. De túléltük azt az egy Kiságat. Utána fociztunk, lövöldöztük a gólokat; kivételesen a csajok is úgy csináltak, mintha fociznának.

Holnap délelőtt még lemegyek, és futok egyet, mert 11 körül indulunk majd Lovásziba. Tanulhatom majd ott a matekot meg a törit. Nem utóbbi az érdekes, hanem a matek. 11 éve még egyszer sem tanultam matekot, de most a kisérettségire az emelt szintű tételeket muszáj lesz... Majd a hegyen kifekszem a napra, és úgy...

 

Úgy gondoltam, hogy leírom azokat a hajóegységeket, amikben OB-n indulni fogunk; a valószínű üési sorrendben, időrendben

Július 17. péntek: Férfi ifjúsági kormányos nélküli (vagy kormányos) kettes     FI 2- (FI 2+)
1  Szilassy P.
2  ÉN
(cox: ?)

Július 18. szombat: Férfi ifjúsági kormányos vagy kormányos nélküli négyes     FI 4+ / FI 4-
1  Szilassy P.
2  ÉN
3  Jocó
4  Simon P.
(cox: ?)

Július 19. vasárnap: Férfi ifjúsági (B) négypár FI 4x (DNHE B)
1  Szilassy P.
2  ÉN
3  Jocó
4  Simon P.

Július 19. vasárnap: Férfi ifjúsági nyolcas (FI 8+)
1  Szilassy P.
2  ÉN
3  Jocó
4  Simon P.
5/7  Horesz/Domi
6  Cs.K. Zoli
8  Varga Marci
cox: ?

 

A B-négypárunk nem biztos, hogy elindul, inkább legyen egy jó négyesünk, hogy arra edzünk; mint hogy egy-egy közepes négyes és négypár. És még az sem biztos, hogy a Jocó lesz a 4. ember, és a Simon Peti nem nagyon akar az OB.n indulni. Bár őt még meg lehet győzni. A 9. ifi, aki szóbajöhet, - Jocóhoz hasonlóan ő is kezdő - a Bókay Marci

OB-ról (meg mindenről) most ennyi; messze van még a július, meg megyek, összepakolok (miután megnéztem a Barca-Bayern-t (BL-negyeddöntő 1. meccs, 4-0 a spanyoloknak)

Jó éjt!
És mivel addig már biztos, hogy nem írok, áldott húsvétot!

:) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr701054842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása