Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Vakáció!

2009.06.15. 11:21 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapi

Nyár van! :) A múlt hét egész laza volt, csak a már említett két fizika röpi. A második négyes lett, pedig mindent leírtam, amit a füzetbe írtunk; így csak sima 5, de nem izgat. A töri kisérettségi 86%, ötös, de így is csak 4,4; erre nem adja meg. Sebaj, az irodalom négyessel együtt csak 3 felvi pontot vesztettem; de így is meg lesz 400 pontom, remélem. Ami meg 303-hoz elég lesz ;) 

Vasárnap a sportvarázs érdekes volt. Perez, Gál; és az edző Mocsai jött a veszprémiektől. Egész jó volt a program. A kajakgépen a pénteki 3'05" után vasárnap 2'54"-t rángattam, ami a napi 5. legjobb idő. Elmentem táj(ékozódási)futni, az aktuális leghoosszabb, 2,4 km-es (légvonalban) távon. 17'18" lett az időm, de nem is ez az érdekes. Amikor elindultam, elkezdett szemerkélni az eső, később nagyon rákezdett. Levettem a pólómat féltávnál, hogy megvédjem a térképet, így félmeztelenül álltam (dehogy álltam, futottam) az esőben... Utána amikor kicsit csillapodott, a klubban átöltöztem, és hazatekertünk. Pont a legjobbkor. Amint hazaértünk, úgy elkezdett esni, mintha dézsáól öntötték volna. Így egy kis vízzel megúsztuk.

A hét edzései viszonylag tűrhetőek voltak. Kedden elmaradt a fizika és a matek fakt is, a reggeli edzés után kondiztam egyet, úgy mentem 10-re, németen a Goethe Institut könyvtárában voltunk; onnan mentem délután edzeni. Szerdán németen voltam, reggel nem volt edzés. Csütörtökön a római strandon voltunk osztállyal, előtte edzés; futás. Pénteken sem volt reggel matek, 8:07-re értem be a suliba edzésről, de senki nem kérte az igazolásomat, nem vették észre.

Csütörtök délután nagyon szar idő volt, kimentünk dublóban (minden reggel 2- volt), de kb. fél Árpád után olyan erős lett az északi szél, hogy nem bírtuk hajtani a hajót, kikötöttünk, ergóztunk. Szarul ment, nem baj. Ezen kívül semmi érdemleges nem volt edzéseken.

Szombaton Jocóval dublóztunk, ma a Donáttal, délután ötkor meeting a Szigeten. Szerda délután kivételével mindig edzés. 7 és 17 órakor, kicsit rossz, de ez van.

A hétvége is eltelt, végre semmi suli nem volt benne; vendégség, étterem, minden volt.

Holnap délelőtt orvos, csütörtökön biziosztás. Jövő hét végén Budapest Bajnokság (BpB). Szombaton peror és négyes, vasárnap nyolcas. 5 hét OB-ig, utána 5 hét nyár, oszt' ennyi. Nem várom a 12.-et, nem akarok még érettségizni, de muszáj... :S 

Most kéne egyet aludni, mert me is korán keltem, de egyelőre nem tudok.

Még lehet, hogy írok ma. Szünet van, igyekszem sűrűbben látogatni, mint eddig. További szép napot! :D 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr301185937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása