Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Diákolimpia

2009.09.19. 23:59 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: verseny hétköznapi

 Ma volt a Diákolimpia Velencén. de előbb a hét eseményei.

Hétfőn keringőpróba, suli, edzés (szkiff (NDK 1x)). Kedden 4 óra + előtte fizika Pál tanár úrral, utána orvos, fél 4-re értem haza (fél 1-re mentem). Szerdán 3 óra után sportorvoshoz távoztam, nem ment nagyon lassan (gyorsan sem), időben hazaértem és edzésre is (négypár (új NDK 4x): Viktor, Peti, Álmos, én). Csütörtökön szokásos, suli+ edzés. Utóbbin feleveztünk az öbölbe (NDK 1x), ott mentem egy kört, majd kikötöttünk leszereltük a hajókat és felraktuk a szállítóra, mert a BEE vitte őket diákolimpiára. Pénteken suli, benne fizika (HP), végén táncpróba, edzeni nem mentem, későn értem volna csak le, és úgysem lett volna normális edzés. 

A hét kicsit szar volt a két orvoslátogatás miatt, de túléltem. Írtunk 2 töri röpit, nem lettek túl jók. Matekból van már 3 vagy 4 ötösöm... Keddre kéne elolvasni Móricztól a Rokonokat (kb. 300 oldal, 30-nál tartok), csütörtökön pedig töri tz. Kb. ennyi a suli. 

Diákolimpia. Szokás szerint szkiff. A szkiffek nagy része használhatatlan, különböző okok miatt. Petivel sorsoltunk, ki melyik hajóben mehet, én kaptam az NDK 1x-t, ő pedig egy kölcsön fa hajót. Sajnos, nem volt más. 

Előfutamunk előtt a bírok kavartak egy kicsit, nehogy már valami jól működjön... Előfutamban Peti végül 6. lett. Én nagyon jól rajtoltam, de utána visszaestem. 500-nál (a táv 1000m) azt hittem, nem fogom bírni a végét. De láttam magam mellett két hajót, az egyikben biztos voltam, hogy lehózom, de a másik sem volt elérhetetlen. 300-nál elkezdtem finiselni, és mind a kettejüket megelőztem. Ekkor azt hittem, hatan voltunk a futamban, és én 4. vagyok. Domi ekkor jött vissza levezetésből, és kérdezte, hányadik vagyok. Mondtam, 4. Ekkor a mellettem evező srác (akit a végén megelőztem), "szerintem te vagy a 3., te értél be előbb". Akkor tudatosult bennem, hogy csak öten voltunk, így bejutottam. Mivel az előfutam 12:20-kor, a középdöntő pedig 17:10-kor volt, hosszú pihenés következett. 

Középdöntőben hatos pályán, úgy mentem fel, hogy ha valakit megelőzök, nagyon boldog leszek. Ugyanis az enyém volt a nehezebb futam. Mondjuk a Domiéból sem előztem volna meg senkit, úgyhogy teljesen mindegy. Ő pedig így legalább bejutott. Itt nem rajtoltam kiemelkedően jól, de rosszul sem. De nem maradt sok bennem. Próbáltam nem kapkodni, de az utolsó 2-300 m mégis olyan lett, de sebaj. Az, hogy a középdöntőt végig hullámon húztuk, nagyon zavart (igaz, másokat is, az egyik "ész" ordított is egyet, hogy mi ez a hullám?!), az irányom elment tőle, bójáztam hármat. Nem nagyokat, de épp eleget, hogy a ritmusból kizökkentsen. De még ezen sem múlott. Ennyi volt, diákolimpiai 12. hely, nem rossz az. 

Holnap nem lesz döntő - illetve lesz, de nélkülen, de nem baj, ezzel is elégedett vagyok. Csak a Róma megbeszélésről maradtam le, de jeleztem mindenkinek, hogy mi a helyzet, úgyhogy nem volt gond. Az infokat meg úgyis megtudom majd. 

Mára ennyi, késő van, holnap még tanulni kell majd. Jó éjt! :) 

ui. szkiffek. Az NDK is ramaty állapotban van, de nem tudjuk, mitől. Úgyhogy erre a szezonra ennyit a szkiffelésről. 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr191393718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása