Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Mi lesz Szolnokon?

2009.09.22. 22:28 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapi

 Ma suliban semmi különös, reggel fizika (HP), utána 4 óra, benne osztálytánc-próba, irodalmon Móricz: Rokonok dolgozat (egész jó lett), utána hazajöttem, megebédeltem, kicsit pihentem, aztán visszamentem fizika fakk(t)ra. Bár ne tettem volna. Olyan szar volt, mint szokott. Most sem tanultam semmi újat, de azért ott kell lennem... De legalább csinálnánk valamit. De nem, csak azért sem.

Edzésen négyes, (Sir S. Redgrave 4-; az OB egység). Mentünk 2 Kiságat, benne 8x 4'/2' 28-30-cal. Nem volt túl jó balanszunk, de nagyon rossz sem, néha megállt, néha nem. Na de Szolnok. Peti nem ér rá szombat délelőtt, délután is csak feltételesen. Horesz meg vasárnap nem akar maradni. Úgyhogy egyelőre várjuk a holnapot, amikor is már lesz program. Lehet, hogy semmi sem lesz az egész versenyből... Pedig az utolsó ifi versenyem/-ünl lenne. Holnap úgyis okosabbak leszünk. Ja, a szombati versenynap fél 9-kor kezdődik, úgyhogy már pénteken le kéne menni Szolnokra. 

Holnap nem lesz első óra, azzal is csak 6 lenne, utána hazajövök, megebédelek, és valószínűleg idén utoljára biciklivel megyek majd edzésre. Csütörtökön Szt. Gellért napján mise lesz, pénteken meg a töri tz marad el, mert fogorvoshoz megyünk, hétfőre kerül. 

Kb. ennyi mára, álmos vagyok, lassan megyek aludni. Jó éjt! :) 

u. El kéne kezdeni a "rövidke" Édes Annát (240 oldal), egy hetünk van rá, de Laci bá' úgyis lelőtte minden poénját... 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr641400671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása