Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Téli szünet elején

2009.12.20. 22:19 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapi

 Megint elég régen írtam... 

Azóta túl vagyunk a szalagavatónkon is. A keringőnk nekem nem tetszett, a zene sem (Kylie M: Where the wild roses grow), meg a koreográfia sem, de mi azért szépek voltunk :) Az osztálytáncunk (DD-Cuba [salsa], Step up-Show me... [hip-hop], Fenyő M: Csókkirály [rocky]) már jobban tetszett. Az osztályvideónk is tetszett, mondhatnánk, hogy persze, mert én is készítettem, de én csak a legvégén segítettem, ús nem sok mindennel járultam hozzá... A szalagunk is egész jó, végül világoskék lett - mi sötétet szerettünk volna -, azóta büszkén hordjuk :D 

Az edzésről annyit, hogy szalagavatóig nem vittem túlzásba, több héten is előfordult, hogy csak egyszer jutottam le, igaz, voltak nagyon jó edzéseink is, például az őszi szünetben 4 nap dublóban M0, 2 kiság, Lupa, 2 kiság, (21, 14, 25, 14km). Az évadzáró nyolcasunk második lett, egész jól jöttünk :D Szalagavató óta kicsit többet járok, heti négyet, többet nem igazán akarok (és tudok) vállalni, de ez a mennyiség stabilan megvan. Márcsak azért is, mert Dödi annak ellenére számít rám (is), hogy mondtam neki, hogy nem sokkal tudok többet edzeni. Tegnap volt 6e felmérő, ahhoz képest, hogy március óta múlt szombaton ergóztam először, aztán még a héten 2x; meg nem edzettem túl sokat, de javítottam 28"-et tavalyhoz képest (2,2 mp-et átlagban, 1:57,7-ről 1:55,5-re) - és még egy nagyon pici maradt is bennem. Szezon végéig 1:52 alá simán be kéne menni, és nem esélytelen, 2000-n pedig 7' a minimum (azaz, maximum), de 6'50" sem lehetetlen, bár edzeni kell hozzá... A cél pedig egyértelmű... A címvédés, igaz, eggyel feljebb, azaz FF kielben FU helyett. :) 

A suliban egész jól állok, töriből 7. óta először állok ötösre; mind a 4 tz-m ötös lett, van egy-egy hármasom és négyesem, meg kb. 3 röpi ötösöm, úgyhogy lehet, hogy 2-vel felülmúlom a tervezett pontszámomat... :) 

Most, hogy itt a téli szünet, és hatalmas hó esett, kihasználtam az alkalmat, és ma délelőtt felmentem Normafára sífutni. Több, mint 2 óra kellett, hogy felérjek - igaz, hogy a síléc miatt fogassal (pardon, 60-as villamos, khmm) mentem, de hogy mit ért a BKV téli felkészülés alatt, az számomra rejtély maradt, sőt... Amikor végre fenn voltam, és a szél fújta a havat a pofámba (bocs'), majdnem rögtön hazajöttem. Szerencsére csak majdnem, úgyhogy kicsit kedvtelenül, de futottam másfél órát. 

Szünet van, ráadásul pihenő hét, rövidke edzésekkel, úgyhogy elég idő marad majd itthon pihenni :) 

Mára ennyi, jó éjt! 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr711611940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása