Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Március 1.

2010.03.01. 23:43 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: utazás betegség hétköznapi

 Megint jó régen írtam. Azóta történt egypár minden... Csak tőszavakban... 

Megtartottuk az előadást, egész jól sikerült. A szokásos Dorottya-napi családi farsang után tartottunk egy qrva jó osztályfarsangot, majd volt egy sulifarsang is, ami szintén nem volt rossz, most hétvégén pedig Sára 18. szülinapi buliján éreztük magunkat rohadt jól. :) 

Azért tanulunk is néha, kéthetente írunk töri tz-t... Közeleg az érettségi, már eléggé parázunk tőle... Meg áprilisban angol nyelvvizsga. 

edzés. Már kétszer voltunk vizen Petivel dublóban. Télen Dödi edzésein majd meghaltam, pedig (vagy lehet, hogy ez az oka?) csak heti 2-3-at jártam. Alig edzettem a télen, de ergo OB után (amikor láttam, hogy Peti nagyon bekezdett, és nem bírta, így verhetőt húzott, szinte csak akaratból húztam egy 7'02"-t, új egyéni csúcs, közel az 1:45, azaz a hét perc, és Petit is lehúztam. Pedig ő most tényleg sokkal többet edzett, mint én. 

Az elmúlt héten nem voltam túl jól, azt hittem, megfázás, de valami vírusos szar lehet, köhögök, meg folyik az orrom. De már kezdek meggyógyulni. Szombaton lett volna a hegyifutóverseny, de a pénteki szakadó eső miatt elmaradt, egyelőre határozatlan időre, de valószínűleg már nem lesz. 

Pénteken megyünk Sopronba, a Lővérbe wellnesshétvégére, az OB bajnokok... 3 nap kikapcsolódás :D Remélem, jó lesz... XD 

Ma edzésen hajóházállítás után eveztünk két Árpádot, egyelőre ennyi fért bele sötétedés előtt... Holnap 7:10-től fizika+4 óra, délután fizika fakt+angol. Most megyek, késő van. A következő időszak is meglehetősen húzós lesz, de megpróbálok sűrűbben írni. 

Jó éjt! 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr131801633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása