Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Karácsony

2010.12.25. 16:19 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: egyetem karácsony hétköznapi

Régen jutottam el ide, azóta rengeteg dolog történt...

 A 4 nap Velencén nagyon de nagyon jól telt, bár volt némi kis összezördülés... 

Balaton, majd gólyatábor. 4 nap bulizás, kiabálás és mérhetetlen ivászat, "barack-" és "körte ízű szeszesital", és "Áldomás - földrajzi helyjelölés nélküli bor" minden mennyiségben... Valahogy túléltük, ja, és KÉK A CSAPAT, mert megnyertük a versenyt. A zászlónk hozzám került, kivételesen nem égettük el... Az indulónkból jónéhány sort én írtam: 

Az órádnak vége, kijössz a K-ból
Egy vodkátóp erős vagy és bátor,
Egy Palibácsis a pohár után nyúl,
Nem tudod, miért, a Drönkbe legurulsz,
Nézed, hogy mi folyik itt,
Gyere le a Drönkbe, igyunk valamit!
A statika zh-tól parázhatnál már,
Nem ígéri senki, hogy átmész a rostán

R Egy csapat gólya,
Legjobb a királykék,
Még jobb az italozás;
Egy csapat gólya,
Legjobb az építő,
Még jobb az italozás

A Vásárhelyi klubban, ott van a nagy élet,
Tompulnak az agyak, szomjasak a népek
Sűrű a levegő a Vidéki szagától,
Eleged lesz még e kib@szott világból...

R
____________________

Az évet elkezdtük, sőt, már vége is lassan az első félévnek, már csak 2 vizsgám van hátra, január 3 és 5 statika és hidrológia. A matekon kellett kicsit kunyizni, de meglett, a geológia meg simán ötös. Hidróból is azt kellene, statikából is lehet, de egy hármast aláírnék, pedig a zh-im eredménye 4,5... Csak legyen meg :D A nem vizsgás tárgyaim között azért vannak hármasok... A geodézia csak figyelmetlenség, simán lehetett volna négyes, a kémián az első zh-t elrontottam, ezért csak 3; éőm. ábrázolásból meg jó, ha meglesz a hármas...  - Mivel vége a félévnek, megvolt a gólyabál is. Nem volt nagy wasistdas, de emléknek mindenesetre jó volt - főleg, hogy bálkirályjelölt voltam, s szerencsére nem nyertem ;) 

Edzések. Hát... Rengeteget futottam az elmúlt két hónapban, de más nagyon nem volt, legfeljebb néha spinning... De a tavalyra tervezett 4 hét, heti 8 kör bőven 6 hét lett, a 7-8.-on pedig 6-7 kör lett :D De kondizni, ergózni is kellene már... 

Kedden vizsgáztam geológiából, szerdán pedig Melimmel Bécsben voltunk. Oda Railjettel, tök jó :), vissza a Dacia Ex-el, ez szörnyű volt. Bécsben jűrtunk a Schönbrunnban, meg flangáltunk a városban, s jártunk a Christkindlmarkton is a Rathausplatzon. Ez utóbbi nagyon gáz, semmi normális áru, a Vörösmarty téri milliószor jobb annál... :D 

Most karácsony első napján pihengetek, kettőkor keltem. Lassan tanulnom is kellene majd a két vizsgára... Pihenni meg lesz egy hónapom, már ha sikerül megtanulnom mindent... 

Lassan vége az évnek, akkor majd bővebb évértékelést tartok - remélem... 

Mára ennyi. 

Áldott karácsonyt mindenkinek, aki véletlenül erre téved! ,) 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr192538596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása