Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Meghúzódva

2011.01.20. 21:05 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: betegség szünet hétköznapi

 Hétfő óta itthon tespedek... Az úgy volt, hogy nem mentem ki futni, helyette felmentem a kondiba. Ezzel nem is lett volna baj, de a mellékelt ábra azt mutatja, hogy a gimnasztika önmagában kevés melegítés volt a fekvehúzás előtt. Pedig az első 30-cal nem volt baj... Utána annál több. Akkor még csak azt hittem, simán elfáradtam, de amikor kedd reggel is fájt, már nem voltam ilyen optimista... Főleg, amikor szerda reggel is úgy keltem, hogy még mndig nem tudom kinyújtani. Illetve, ha jegeltem vagy bekentem, utána kb. 10 percig jó volt, nem fájt, aztán újra. Így azóta pihenek, holnap már le kellene menni edzésre, legalább futni. 

A tetemes időmben a farsangot szervezem. De amúgy semmi, itthon tespedek. 

Előző posztomra utalva, még mindig nem döntöttem el, mi lesz, mert nemhogy OB program nincs, még versenynaptár sem, így elég nehéz tervezni... De az edzéseket nem fogom túlzásba vinni, ez már biztos. 

Most befejezem, nem mintha dolgom lenne, csak nincs miről írnom... :S 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr72601129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása