Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Ennek a hétnek is vége

2011.02.25. 20:13 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: egyetem hétköznapi

 Újabb hét telt el, már csak 11 van, a java viszont csak most jön...

Eddig csak geodéziából volt zh, mivel kijött az eredmény, azt hiszem, max.pontos lett. Ha így van, akkor ha a következőn elérem a minimumot, vagyis az 50%-ot, akkor nemcsak az aláírás lesz meg (amivel mehetek a mérőgyakorlatra is), hanem legalább négyessel megyek vizsgára. A jövő hét nehezebb lesz, hétfőn statika plusz ED, kedden sziltan ZH, csütörtökön infó ED; ja, és péntekre kellene megcsinálni a sziltan házit is (nem kötelező, de plusz pont jár érte). 

Holnap szkeptikus konferencia lesz a BME-n, este pedig Sá bulija :D A vasárnap pedig nagyon melós lesz... Ma futottam egyet (nem kört, mert nagy szél volt, bementem a sziget belsejébe), majd kondizgattam. Hétvégén ergo OB, szerencsére nélkülem :D 

Most abbafejezem. xD
Üdv 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr1002690677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása