Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

2012 első bejegyzése

2012.02.06. 02:28 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: verseny egyetem hétköznapi ob

 Előző posztom óta nagyon sok idő telt el. Tegnap farsang volt, ami miatt ma reggel nyolctól este hétig aludtam, így bele tudok nézni a Super Bowl-ba, pedig holnap nyolctól este hatig egyetem. 

Hogy mi történt azóta, hogy nem írtam, csak röviden: 

OB: dubló, a Hale-bop-ban mentünk, nagy élmény volt, pláne, hogy kisdöntőt is húzhattunk, 12./13 lettünk. Olyan érzés, mint amikor Trabantból Ferrariba ül az ember, sikerült kiülni és futtatni, nagyon jó volt. A felnőtt csapat nem szerepelt jól, különösen a fiú normálsúlyú csapat ment rosszul, 0 arany, de azért pár érem összejött. Köztük mi is kielben, Polivka Balu kormányzásával 3. hely, az esélyesek nem jöttek el, de azért örültünk neki :) 

OB után egy hónapig nem akartam lemenni, pihentem, aztán két hétig lejártam, majd évadzáró volt, onnantól viszont karácsonyig nem jutottam le edzeni, nem volt időm a házik és zh-kra készülés miatt. Meg kicsit rosszul is osztottam be az időmet. Új edzőnk van, Finya, a volt szöv.kap, jó edző, és foglalkozik is velünk, csak edzeni kell. OB júliusban lesz, 4 nap, de nem tudom még, akarok-e indulni... 

Egyetemen megírtam első pótpót ZH-mat, és megszereztem életem első egyetemi kettesét, és örülnöm kellett neki, FaFalból (Fa-, falazott- és kőszerkezetek, HSZ, MET, EAT hibrid tárgya) a PPZH-n több mint 100-ból csak heten mentünk át, megírhatatlanul nehéz volt. K*csög tárgy volt, de már vége, nem épül rá semmi, ennyi :D 

Az átlagom kicsivel 4 alatti, 3,97, az ÖDI-m 4,1. Utakból lehettem volna jobb, 5 és 4,5 házik, és majdnem ötös, de csak négyes zh-k után 4,45-re jöttem ki, négyes. A Fafal lehetett volna hármas, a többi szerintem reális jegy lett. 

Következő félévben végre jön a vasúti pályák, és elkezdem rendesen a TDK-mat is. A tárgyak érdekesnek tűnnek, bár nem könnyűek és sok lesz a házi. 

Ezen a hétvégén a már említett farsang volt az Equusban az osztállyal, jövő héten a Dürer (főleg matek, de fizika és kémia is) versenyen szervezünk Miskolcon, azt követő héten Budai Egyházközségek Bálján táncolunk Borimmal. 

Most befejezem, remélem, nem kell újabb négy és fél hónapnak eltelnie a következő bejegyzésemig... Hajrá Patriots (vs NYG, félidőben 10-9), aztán jó éjt! :) 

___________________________

OB 2011. szeptember 25-25, Szeged

FF 2x EF1 Szombat 11:15
1. SZOSI
2. BEE
3. Külker
4. Csepel
5. MTK
6. DNHE (Szilassy Péter, Bersényi Ágoston) 3'14,29  7'03,94

FF2x KiD Szombat 15:54
1. Csepel
2. Műegyetemi EC
3. SZOSI B
4. MTK B
5. BEE B
6. DNHE 3'45,65   7'31,18

FF 2x+ Vasárnap 14:21
1. BEE   3'47,23
2. Külker B    3'56,07
3. DNHE (Szilassy Péter, Bersényi Ágoston, (c) Polivka Bálint) 3'58,98
4. Ganz   4'00,66
5. Mosonmagyaróvár  4'17,82
6. Külker A  5'54,17

 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr314070820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása