Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Nyár

2012.07.07. 23:00 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: utazás verseny nyár ob

Ez a bejegyzés valamikor 2012. július közepén születhetett, de most (2014.01.02. 0.40) vettem észre, hogy nem élesítettem a vázlatot. De most pótlom ezt a hiányosságot, bár a poszt enyhén hiányos.

A Bledi verseny azóta is egy szép emlék, bár valószínűleg értelmetlennek tűnik, hogy mi oda elmentünk. :)

______________________

Nem is emlékszem, mikor írtam utoljára.

Azóta nemcsak hogy elkezdődött, véget is ért a félév. Na de haladjunk sorban.

A Super Bowlba nemcsak hogy belenéztem, végignéztem. Szerveztünk egy matekversenyt Miskolcon a félév elején (pontosabban csak a Dürer nevű csapatverseny döntőjét), átvészeltünk egy elég nehéz félévet, most meg az OB-ra készülödünk. Úgy-ahogy, inkább csak készülgetünk. Ja, merthogy valahogy mégis rávett valami (én se tudom, mi), hogy induljak el ezen az OB-n is. Mert sok értelme nincs, de sebaj. Az egyetlen pozitív ezzel kapcsolatban a bledi szombati két pálya. Ott pénteken egy előfutamban voltunk a Čop-Ŝpik duó ellen (is) mehettünk. A rajtnál még közel voltak (talán el is kaptuk őket), a célig az erős oldal-ellenszélben két percet kaptunk, ami sok. Szombaton viszont az előfutamban és a kisdöntőben is csak bő fél perc hátrányt szedett össze velünk a Hale-Bop, és jól is ment. (A bledi nemzetközi regattával egyidőben zajlott az ifi EB, ahol két érmet tudtunk összeszurkolni a magyar csapatnak.)

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr334630038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása