Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

Újabb bronz

2013.11.18. 02:35 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: verseny egyetem futás ob

Ma ért véget a MESZ 120. Evezős Országos Bajnoksága. Péntek délután Faragó Tomival a férfi kiel-ben, egy szoros és izgalmas versenyben harmadik helyen végeztünk, így bronzérmesek lettünk.
Harcban voltunk az ezüstért is, de hátrafelé még ennél is jobban kellett figyelnünk. (Előttünk amúgy a Csepel és a Külker csapata végzett, utóbbiak féltávnál hatalmasat robbantottak, de erről majd később, mögöttünk a Budapest EE két hajója, és a Mosonmagyaróvár ért célba.)
A hétvége többi részét szurkolással, és némi pihenéssel töltöttem, holnap elvileg ismét OB after a klubban, aztán (a múlt héten véget ért technikusi gyakorlatom, és az OB után kezdődhet a nyári pihenés. De közben a TDK-mmal is kéne foglalkoznom.
Mára befejezem, álmos vagyok. A futamokról, meg magáról a Bajnokságról majd egyszer (talán, ha lesz rá időm) írok még.
Jó éjt! :)

- Ezt írtam még a nyáron, közvetlenül OB után, de nem sikerült ide bemásolnom, így november közepére sikerült ezt pótolnom. 
(Azóta zajlik egyébként az utolsó félévem a BSc diplomaírás előtt, egy tárgyat (menedzsment) már teljesítettem is. Meg még nyáron a MÁV KFV-nél a technikusi gyakorlatot, azt hiszem, hasznos volt. Talán még azt említem meg hirtelen, hogy októberben (a hetedik teljesített félmaratonom után) futottam egy 30-ast (2:58'39"). Egyszer ha lesz időm, ezekről is beszámolok majd.) :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr425417868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása