Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

2013 utolsó bejegyzése

2013.12.31. 19:32 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: karácsony szilveszter futás ob

Az immár hagyományosnak mondható cím után a szintén hagyományosan (szinte) semmitmondó tartalom következik, így karácsony után, szilveszter napján.

Ennek az évnek is lassan vége, még itthon vacsi, aztán megyek megünnepelni az új évet.
Január 3-án és 8-án lesz két vizsgám, utána talán lesz időm kicsit bővebben is kiírni magamból a dolgokat.

Mint már mondtam, két vizsgám van hátra a félévből, s a ZV-t leszámítva a BSc-ből is. Minden ehhez szükséges tárgyam meg van, ha minden igaz. Ősztől pedig valószínűleg MSc ugyanott, bár nem tudom még, mit hoz a jövő; de erről majd máskor. A TDK-m nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna (dicséret, dolgozatom címe: Az S-Bahn rendszer budapesti megvalósíthatósága), de az ehhez szükséges négynapos bécsi út jól sikerült még tavasszal.

Sportügyileg felemás az év, edzeni alig volt időm, mégis szereztem egy bronzot OB-n (Faragó Tomival FF kielben, Velencén), meg van már egy 30 km-em (Spar Budapest Maraton, október).
Ezen kívül csak a Tisza Kupán indultam, Sehr Mikivel dublóban döntőztünk, szkiffben jól mentem, de kiestem (mindkettő 500m volt).

Dióhéjban ennyi az évem.

Jövő évi terveim között a diplomám minél jobb megírása szerepel első helyen, aztán ősztől MSc. Tavasszal - kihasználva a szabadabb időbeosztást - sok edzést tervezek, OB szeptember elején lesz. Ezen kívül már végre a maratonit is le kéne futni októberben. Meg azt tervezem, hogy a blogommal is kezdek valamit. Meg sok más ötletem is van, hogy mit valósítok meg belőle, az majd elválik. :)

Kb ennyit gondoltam, meg ennyire volt időm.

Mindenkinek B. Ú. É. K.! (Vagy a hamarosan életbe lépő új helyesírás szerint BÚÉK!):D

B ízd

Ú jra

É leted

K risztusra!

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr925719308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása