Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

kis környezet-tudatosság

Hétvége

2014.01.26. 03:17 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapi

  Telik az idő, néha csinálok is valami értelmeset, néhe viszont csak elfolyik mellettem. Legutolsó posztom óta voltam edzeni is egyet (egy kocogós kör, lassan lehetne többet is), volt keringő próba, volt bérmálási felkészítés. Ma (illetve már inkább tegnap) meccsen voltunk (Fradi-Érd női kézi NBI, simán nyertünk (35-27 (20-14)).) Este pedig Borimékkal a MüPában hallgattuk meg Mahler VII. (e-moll) szimfóniáját. És most itt vagyok 3.07-kor, és nem vagyok álmos. Na jó, talán egy kicsit. Ennek örömére elküldtem az észrevételeimet a BKK-nak a négyes metró átadása kapcsán tervezett változásokhoz. Öt vagy hat pont lett, elég részletesre sikerült...

  A héten igazán kockultam, a honlapomat rendbe szedtem, mondhatnám úgy is, hogy feltöltöttem élettel. Még egy-két dolgot fogok tenni rá, aztán elkönyvelem, hogy kész van. Aztán talán lesz erőm rendszeresen frissíteni is. Ahogy a blogomat is.

Most viszont talán alszom is. Holnap meg talán felkelek időben. (Bár, ma se aludtam nagyon sokáig.)
Jó éjt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr965782784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása