Ágó blogja

A Műegyetemen és a Danubiusban eltöltött nem kevés idő megörökítésére hoztam létre ezt a blogot. (Meg saját szórakoztatásomra is...) Változó rendszerességgel frissítem, de olyankor is igyekszem beszámolni mindenről, ami az eltelt időben történt velem. Mostanában főleg az első maratonimmal kapcsolatos dolgokról írok. Ha itt jársz, nyugodtan hagyj egy kommentet! :)
Honlapom: agoston91.eoldal.hu (sajnos megszűnt)

Strava

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

hozzászólások

  • bsteve: reag az off-ra: fránya spanyolok :SSSSS inkább nézek olyat, ami felvidít: www.youtube.com/watch?v... (2010.07.08. 10:49) Másfél hét...
  • b.agoston: Hát, nem is tudom... Kicsit hosszú, még 4 nap alatt is... Ezt lefutottam, de egyelőre maradok a 21... (2009.12.20. 22:37) Futás - félmaraton

2010/1

2010.12.31. 01:31 | b.agoston | Szólj hozzá!

Címkék: szilveszter

 Még van 22 óra és 25 perc az évből, de mégis elkezdem összefoglalni, ami ebben az évben velem történt. 

Két héttel ezelőtt - visszagondolva az évre - úgy éreztem, hogy egy semleges évem volt, nem olyan jü, mint a 2009-es a két bajnoki címmel, de 1-2 jó dolog is történt velem, nagyon rossz (legalábbis addig) nem. Aztán jött december második fele, és mint 5 éve, most is 28-a... 

28-án véget ért az, amit azt reméltem, soha nem fog véget érni. Életem legcsodálatosabb időszaka volt, de sajnos vége lett. :'( 

"Az a szeretet, amely véget ér, sohasem volt igazi."
(Szent Ágoston)

 Haladjunk szépen sorban, mi is történt...

Februárban drága osztályommal egy hatalmas farsangi bulit tartottunk, 2011-ben tervezzük a megismétlését... 

A tavasz az érettségi készülésről, utolsó együtt töltött időszakról szólt, április végén szerenádoztunk, bolondballagtunk, majd végleg elballagtunk a Wardból. Májusban az írásbeli, majd június 22. és 24. között a szóbeli érettségink volt, nekem nagyon jól sikerültek, 92%-os fizikám a legrosszabb, az átlagom pedig 96 lett. A bánatom, hogy a matekom nem lett hibátlan, csak 99, egy buta figyelmetlenség miatt... A 444 összegyűjtött felvételi pontommal nem kellett aggódnom júliusban, amikor meghatározták a ponthatárokat. Augusztusban Káptalanfüreden a gólyatáborban műegyetemi építőmérnök-gólya lettem. A tábor 4 napja hatalmas buli és élmény volt, amellett, hogy megnyertük a csapatversenyt (KÉK A CSAPAT!), nagyon sok évfolyamtársat sikerült megismerni, a pia sem lett túl sok, csak aludni nem sikerült eleget... 

Szeptemberben belevágtam a statikába és analízisbe, meg a többi "finomságba", ami az ÉMK-n elsősökre vár... Novemberben volt gólyabálunk, nem volt rossz... A félévem sem sikerült rosszul, eddig két hármasom (valószínűleg lesz egy harmadik) és egy ötösöm van a félévközi jegyes tárgyakból, meg a matek és geológiavizsgám is ötös lett. Január első hetében statika és hidrológia, aztán végzek is. Előbbiből 4,5-re állok a zh-k után, de még a kettes sem biztos - egy 4-esnek örülnék; hidróból ötös eddig, ezt jó lenne megtartanom... 

Sport. Evezés. Hát... A szezon nagyjából semmi... Nem edzettem túl magam, de azért becsülettel lejártam tavasszal. Február végén 7'02" ergón, nekem tetszik, idén 6 mp-t le kellene faragni, de jó lenne 10-et... Vidékbajnokságban peroroztunk - kvalifikálni kellett OB-ra -, lehúztuk alaptempón, ezen kívül csak dublóztunk egész évben, na meg néha kiel, és ősszel párszor szkiff. OB-n egy kis félreértés miatt csak kiel volt, de nem jöttünk jól, dobogó sem lett. (5.) Jövőre javítunk! Fixüléses OB-n nem ndultam, Peti viszont lenyomta a Bp-Baját négypárban... 

Szeptemberben félmaratonon 1:50'23", kis híja volt az 1:50-nek, de ez sem rossz; Peti fél perccel lefutott. Ősszel éjszakai futáson pár (volt) osztálytárssal futottunk együtt egy laza 40'-et (6,3km); míg maratonváltón (ekiden) 4 óra alatt vittük körbe a botot helyettesítő chpet... 

Az évadzáró óta (ahol megnyertük mind a csapatversenyt, mind a nyolcasversenyt - utóbbit cox négypárral) szinte csak futok edzésen, 6 egymást követő héten volt meg a 8 szigetköröm. :D Az elmúlt pár napban sífutottam is kettőt, hamár van hó, meg tegnap előtt ergóztam egyet, de ezen kívül csak futás és spinning, de az nagyon sokszor :D 

Idén volt 2500 éves a maratoni (Kr.e. 490-), a BSI évszámgyűjtő játékán 104-et futottam össze 6 versenyen. :D Futottam a Vivicittán (idén csak 6,5km-t), a rakparti 10-esen, a félmaratonon (21km), maratonon (váltó, én 14), éjszakain (6,3) és a siófoki Balaton Harmadmaratonon (14km, 1:10'); emellett a velencei tóúszáson 1500m 39' alatt. Jövőre maratont tervezem októberben... ;) 

Utazások. Márciusban a tavalyi OB-győzelemért kapott  wellnesshétvége a soproni Danubius hotelben... 2 nap zabálás és jakuzzi, szauna xD. Tavaszi szünetben Lovászi, nyáron szokásosan Fűzfő. Augusztus első hetében 4 nap Velencén az osztállyal (hagyományt szeretnénk csinálni belőle...), 4 nap gólyatábor, 2 nap ausztria (egy esküvő, Steyr); egy délelőtt Siófokon a futóversenykor, és decemberben egy nap Bécsben Cicámmal. 

El is érkeztem december 28-ához. Nem írok erről sokkal többet, tényleg jó volt Vele lenni, de már megint dec. 28-án kellett befejezni... És igazából már megint sejtettem előtte is. Okokat nem írok, nem szeretném megbántani. 

Lassan aludni kellene, holnap (azaz ma) Szilveszter, ismét osztálybuli, de előbb délelőtt sífutás :D 

Még azért fogok írni az évemről, már ha nem felejtem el, de lehet, hogy csak ötödike után... De ami késik, nem múlik. 

  Addig is, 
Bízd
Újra
Életed
Krisztusra ;)

Jő éjszakát, s még egyszer BÚÉK! 

Ja, 1:58' múlva vége lesz ennek az évtizednek is. Az évtizedet nem foglalom össze, életem fele ebben történt, de emlékeim 98%-a... De lehet, hogy ennek is szentelek majd egy posztot januárban. Bár, úgysem érdekel senkit.

Mára befejeztem. Gute Nacht! 

A bejegyzés trackback címe:

https://agoston91.blog.hu/api/trackback/id/tr332549682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása